Kongres Nowoczesnej Dystrybucji to unikalne wydarzenie na konferencyjnej mapie Polski. Jego prestiżowy charakter zapewnia udział prezesów kluczowych międzynarodowych sieci handlowych działających w Polsce oraz koncernów FMCG, którzy wyznaczą strategiczne kierunki rozwoju sektora handlu, uwzględniając aktualne trendy. Kongres to także platforma dialogu z przedstawicielami rządu i administracji państwowej, wymiany doświadczeń z liderami rynku, dyskursu z wybitnymi ekspertami oraz nawiązania trwałych relacji z partnerami biznesowymi.
Podczas Kongresu szczególnie przyjrzymy się nowej rzeczywistości w jakiej znalazł się sektor handlowy, nieustającym zmianom makroekonomicznym oraz wyzwaniom jakie stoją przed ucyfrowieniem branży. Dzięki zaangażowaniu największych w Polsce sieci handlowych, e-commerce, detalistów, centrów handlowych, producentów, przedstawicieli logistyki, podmiotów pro-eko, instytucji eksperckich oraz firm oferujących usługi i nowoczesne technologie dla retailu będziemy mogli liczyć na spotkanie, oraz debaty na najwyższym poziomie merytorycznym.
Unikatowość Kongresu
Prezesi największych koncernów handlowych w roli prelegentów
Kadra zarządzająca wdrażaniem nowych technologii w sieciach
Przedstawiciele rządu i administracji państwowej
Kluczowe zagadnienia
WSPÓLNE
wyzwania
strategie działania
konsolidacja rynku
nowe technologie
i transformacja cyfrowa
nowa generacja konsumentów
relacje biznesowe
Ramowy zakres tematyczny nadchodzącej edycji:
-
Wyzwania związane z wpływem gospodarki na sektor handlowy
-
Optymalizacja procesów back office z wykorzystaniem AI
-
Procesy legislacyjne i ich oddziaływanie na branżę handlową
-
Największe wyzwania związane z systemem kaucyjnym
-
Omnichannel i badanie wyborów konsumenckich z użyciem technologii
-
Wypracowanie i adaptacja odpowiednich modeli biznesowych
-
Prośrodowiskowe strategie branży i dążenie handlu do zeroemisyjności
-
Zwiększenie widoczności łańcucha dostaw poprzez wykorzystanie sztucznej inteligencji
-
Personalizacja i segmentacja klientów, czyli zmagania z utrzymaniem klienta
-
Nowe technologie płatności, BNPL, seamless payment i ich wpływ na wybory konsumenckie
Prelegenci poprzedniej edycji Kongresu Nowoczesnej Dystrybucji
Przewodnicząca Rady Programowej Kongresu Nowoczesnej Dystrybucji, Prezes Zarządu POHiD, Wiceprezydent EuroCommerce
Advanced Analytics Director, NielsenIQ,
Head of Advisory, Future Mind
Prezes, Żabka
Prezes, E. Leclerc
Grupa Docelowa
- Sieci handlowe
- Detaliści
- Hurtownicy i dystrybutorzy
- Producenci współpracujący z sieciami handlowymi
- Dostawcy rozwiązań technologicznych i usług dla retailu
- Płatności/usługi finansowe
- e-commerce
- Zarządcy i najemcy centrów handlowych
- Innowacyjny marketing dla retailu
- Logistyka i magazynowanie
- Decydenci z otoczenia administracyjnego i analitycy
Rekomendacje
Organizator
Fundacja Nowoczesnej Dystrybucji aktywnie wspiera rozwój gospodarki rynkowej, handlu i dystrybucji towarów konsumpcyjnych, m.in. poprzez upowszechnianie rozwiązań służących rozwojowi sektora. Fundacja podejmuje działania na rzecz pozytywnego wizerunku nowoczesnego handlu i dystrybucji, prowadzi działalność badawczo-rozwojową, informacyjną, jak również edukacyjną.