„Idee liderów przyszłości”

Akcja dla studentów

Nowe pomysły na przyszłość dystrybucji!

Studencie, chcesz zmienić przyszłość handlu i dystrybucji? Wybierz jedno z zagadnień: 

  • Wyzwania dla handlu z perspektywy rynku polskiego
  • System kaucyjny – nowe wymogi i obowiązki. Wyzwania legislacyjne, które regulują działalność sektora?
  • Budowanie rynku wartości – jak słuchać głosu konsumentów?
  • Zachowania i preferencje konsumentów. Badanie wyborów konsumenckich z użyciem technologii
  • Czy i jak ESG ułatwia prowadzenie biznesu?

następnie napisz artykuł (maksymalnie do 8000 znaków ze spacjami) i wyślij go na adres j.tulo@mmcpolska.pl.

Najlepsze prace znajdą się na naszym blogu i w social mediach, a autorzy zostaną zaproszeni na Kongres Nowoczesnej Dystrybucji!

Przygotowanie artykułu i udział w Kongresie to świetny sposób, by połączyć teorię z praktyką. Dowiesz się od najlepszych specjalistów w branży w jaki sposób funkcjonuje nowoczesna dystrybucja w Polsce, co może stać się doskonałą inspiracją do prac akademickich. Spotkania z branży handlowej i produkcyjnej oraz przedstawicielami firm technologicznych dadzą Ci możliwość zrozumienia realnych wyzwań i trendów, które kształtują przyszłość handlu. Jest to doskonała okazja, aby poznać ekspertów z branży oraz zdobyć cenne doświadczenie, które zaprocentuje w przyszłości i wyróżni Cię na rynku pracy. To Twoja okazja, aby wejść do świata nowoczesnego handlu!

Grafika konkursowa

Regulamin Akcji “Idee liderów przyszłości”

§1 Postanowienia ogólne
  1. Organizatorem akcji „Idee liderów przyszłości” (dalej „Akcja”) jest MMC Polska z siedzibą w ul. Stawki 2, 00-193 Warszawa.
  2. Akcja ma na celu promowanie zaangażowania studentów w dyskusje na temat kluczowych zagadnień związanych z tematyką organizowanych kongresów.
  3. Udział w Akcji jest bezpłatny i dobrowolny.
§2 Uczestnicy Akcji
  1. Uczestnikiem Akcji może być każda osoba pełnoletnia, która posiada status studenta uczelni wyższej w Polsce lub za granicą.
  2. Uczestnik, wysyłając zgłoszenie, potwierdza, że zgłoszona praca jest jego oryginalnym dziełem, napisana bez wsparcia sztucznej inteligencji i nie narusza praw osób trzecich.
§3 Zasady Akcji
  1. Aby wziąć udział w Akcji, uczestnik powinien:
    • Wybrać jeden z pięciu proponowanych tematów związanych z danym kongresem udostępnionej na stronie akcji,
    • Przygotować autorski artykuł w języku polskim o długości maksymalnie 8000 znaków ze spacjami,
    • Przesłać artykuł w formie pliku tekstowego (formaty: doc, .docx, .pdf) na adres e-mail: j.tulo@mmcpolska.pl.
  2. Prosimy o przesyłanie artykułów pomiędzy 10.12 a 4.05.2025.
  3. W zgłoszeniu należy podać swoje dane: imię, nazwisko, nazwę uczelni, kierunek studiów, numer telefonu oraz adres e-mail.
  4. Wybór osób, które otrzymają zaproszenia, odbywać się będzie od początku akcji tj. 10.12 do 12.05.2025. Jeśli artykuł spełni nasze oczekiwania, twórca otrzyma informację w ciągu dwóch dni od oceny pracy przez zespół. O przyznaniu wyróżnienia uczestnik może się dowiedzieć również w trakcie trwania Akcji.
  5. Wartość nagród wynosi 2 653,35 zł. W kwocie zawarty jest zryczałtowany podatek 10%.
§4 Ocena i publikacja artykułów
  1. Wszystkie nadesłane prace będą oceniane przez zespół MMC Polska pod kątem:
    • Zgodności z tematem,
    • Oryginalności i kreatywności przedstawienia tematu.
  2. Organizator nie określa minimalnej ani maksymalnej liczby artykułów, które zostaną wyróżnione.
  3. Wyróżnione prace:
    • Zostaną opublikowane na blogu oraz w mediach społecznościowych Organizatora,
    • Zostaną przesłane do partnerów kongresu,
    • Ich autorzy zostaną zaproszeni na wydarzenie w formie Uczestnika.
§5 Prawa autorskie
  1. Uczestnik, przesyłając artykuł, udziela Organizatorowi niewyłącznej licencji na publikację tekstu w ramach działań promocyjnych związanych z Akcją, w szczególności na blogu oraz w mediach społecznościowych MMC Polska.
  2. Organizator ma prawo dodać akapit informujący o tym, że artykuł powstał w ramach Akcji zorganizowanej przez MMC Polska.
  3. Uczestnik zachowuje prawa autorskie do swojej pracy.
§6 Ochrona danych osobowych
  1. Przesłane dane osobowe będą przetwarzane przez MMC Polska wyłącznie na potrzeby realizacji Akcji, w zgodzie z przepisami RODO.
  2. Administratorem danych osobowych jest MMC Polska.
§7 Postanowienia końcowe
  1. Organizator zastrzega sobie prawo do zmiany regulaminu lub odwołania Akcji, informując o tym uczestników za pośrednictwem strony internetowej.
  2. Wszelkie pytania dotyczące Akcji należy kierować na adres e-mail: j.tulo@mmcpolska.pl.
  3. Regulamin wchodzi w życie z dniem jego ogłoszenia.